donderdag 26 april 2012

Shit people say to sex workers

Het is zó waar!

12 opmerkingen:

Eleonore zei

Herkenbaar!

Anoniem zei

Hahaha, erg komisch. Dus: What is the weirdest thing you've ever done? ;-)

Anoniem zei

Zo die zien er normaal uit. Echt nooit gedacht dat dat hoeren zouden zijn. Ik vraag me nu dan ook af of ik toevallig ook iemand ken die hoer is maar er niet vooruitkomt.

Anoniem zei

Ik denk niet dat dat echt sekswerkers zijn. Het zullen wel acteurs zijn. Wel leuk dat ze het zo raak brengen.

Zondares zei

Ze zijn van een Australische organisatie van sekswerkers. Ik weet niet of ze zelf sekswerkers zijn, maar dat kan best. Niet alle sekswerkers zijn mooi!

Anoniem zei

Trots doen over hoer zijn. Het is maar waar je trots op ben.

Anoniem zei

Ja, uh, sorry, maar dit zegt mij dus niks.

Anoniem zei

http://movies.nytimes.com/2012/04/27/movies/whores-glory-a-documentary-by-michael-glawogger.html?ref=movies#

Anoniem zei

Zag op haar site iets wat mij aan het denken zette. Ook heel erg waar. Dat mensen zo negatief kunnen blijven doen over sekswerkers kan vooral ook omdat zelden iemand die dat werk doet er voor uitkomt. Daardoor blijven alle vooroordelen bestaan. Het wordt heel moeilijk om negatief te blijven zodra je merkt dat bepaald gedrag erg veel voorkomt. En veel van die mensen die zich zo gedragen ook gewoon erg symphatiek zijn en sterk zijn. (Ze maakt een vergelijking met homo's. Waarvan de acceptatie enorm is gegroeid sinds steeds meer van hen er gewoon voor uit kwamen dat ze dat waren.)

Zondares zei

Ik heb hele slechte ervaringen met uitkomen. Dat heb ik al gedaan, en ik doe het niet meer. Het spijt me echt. Dit blog is zover ik ga.

Anoniem zei

Hahaha..
What is the weirdest thing you've ever done..
Dat heb ik mijn vriendin ook eens gevraagd. Voelt nu extra sneu nu ik dit filmpje gezien heb. Wat een loser ben ik.

Unknown zei

Heb er weinig van kunnen vertalen. Je zult zelf ook afgegeven hebben op prostituee's toen je nog nauwelijks wist of je seks leuk vond, je wist niet beter.
Co.